fredag 23 juli 2010

Jag lovar, ni vill läsa..

Teater är kul.
Nu dricker man kaffe med Syster och sambo. Systersonen Oliwer sover för fullt.
Idag blev det pannkakor till lunch,

Till alla som läser detta, läs mer :D

haha
Man är klar med gamla lägenheten, den blev godkänt, så nu slipper
man tänka på den och man har bara den nya lägenheten att tänka på.
Underbart att vara sambo på riktigt nu <3

För övrigt är det gott med kaffe. Gevalia is the shit.

Nu lyssnar man på musik via spotify, det är underbart att ha det,
då slipper man ladda ner och vara olaglig. Det är ju perfekt.
Samt slipper man föra över via skiva, blir extra jobbigt när man inte
har cd inmatning på bärbara.

Jag har inte bestämt mig riktigt vad jag ska skriva ordentligt. Men en sak säker, jag ska
ladda batterierna till kameran, och lägga in bilder då och då.
Jag måste i alla fall visa hur det blev sen när dem har varit och renoverat väggen i köket o hall, samt golven.

Men dem måste komma tillbaka från semestern först, o troligen nästa vecka eller
veckan därefter.
Så det kan dröja i alla fall två veckor till.
men inte så länge innan jag skriver igen. Måste söka jobb helt enkelt också.

Borde få hyresavdrag pga väggen plus att vi fick städa i nya för att han förra
inte kunde städa ordentligt (inte alls).

Linda tycker att jag ska äta enbart socker nu, men jag ville inte.
Viktoria tycker att jag skriver mycket idag, så man kanske ska sluta nu bara för det.
Ja det är faktiskt dags, stackars er om ni läser ända in till sista ordet.


Bye

Inga kommentarer:

Få mera läsare