måndag 26 juli 2010

Nu sitter jag o min käraste och tittar på Rome. avsnitt 7 av 10. På säsong 2. Den är bra, men inte Prison Break och 24 bra, men den är bra.
Ska inte direkt klaga på regin, men jag förstår att de inte gick längre ändå, pga att dem satsa för mycket dels och jämnför med 24 och Rome. Ibland är inte det som kostar mest som blir mest känt, eller snarare, mest framgångsrikt. Jag tänker inte gå in djupare på att vilken som är bäst på regi eller produktion, men mest troligt att 24 lyckades bättre pga att dem har lyckats hålla det vid liv på ett annat sätt. Sen går de kanske lättare pga val av handling. Det är skillnad på att göra en serie om att bekämpa terrorister och att göra en verklighetstrolig serie från förr.
Det jag menar är att i verklighetstrolig serie kan man inte göra allt för mycket frispel så att säga.

Nu ska jag sluta för ikväll.. ha de

Inga kommentarer:

Få mera läsare