tisdag 27 juli 2010

God morgon

Snart blir det tvättstugan. Om man undrar någon gång, vem är det här? Vem kan ha ringt mig? eller sms:at mig? Det finns alltid ett sett att ta reda på det. genom eniro. Det är lätt gjort, bara knappa in numret så hittar du det du söker.

Mest troligt i alla fall. Snabbare än att ta upp en fet katalog, eniro kommer du åt på många olika sätt.

Läste i den förlorade symbolen i natt, hade ca 200 sidor kvar, jag sa då till Viktoria "ska bli klar innan fredag, så 50 sidor per kväll" Jag läste 100 inatt. Det gick inte att sluta läsa, så jag misstänker att jag kan bli klar redan ikväll. Alternativt imorgon.

katten jamar, han vet hur han ska göra för att vara lite extra jobbig. Dryg var ordet.

Eftersom mina vardagssysselsättning inte intresserar er, tänker jag inte ta upp dem ;D

Inga kommentarer:

Få mera läsare