torsdag 15 juli 2010

Nu är de dags

Viktoria är sjuk. Eller ja, har en vagel som gör henne halvblind på ena ögat. Stackarn.
Snart är vi klara med städningen på gamla lägenheten.

lite bilder.
på nya lägenheten
vardagsrummet på bilden ovan, där ser vi på TV :D
sovrummet där det händer grejer.Sen har vi också ett kök, trott eller ej


Jag vet att dessa bilder inte är tagna idag, men jag lovar att lägenheten fortfarande ser ut så,
och ja vi har en toalett också.
Det trodde ni aldrig..

Nu kommer det lite andra bilder, lite mer levande personer.

Min kära sambo Viktoria.
och en annan form av sambo, min katt Joey, eller våran :D
min systerson Oliwer.
och så har vi min kära lillasyster. Mamma till Oliwer.
Som ni märkt har inte denna handlat varken om Viktoria helt eller om Vagel i ögat.

nu har ni sett o läst för idag, kommer ikväll spela teater, meddelar hur det gick.

Inga kommentarer:

Få mera läsare