måndag 10 november 2008

Helgen

Fredag: jag åkte till Fia som jag berättade tidigare inlägg. Vi glodde på TV och snackade mest den kvällen..
Lördag: Vi vakna runt 13 tiden, vi åt pannkakor till lunchfrukost :P. Senare skulle Fia och Åsa bli hulk-fruar genom att lägga grön sörja på ansiktet av avocado och olivolja.. Sen gick vi ner och duscha, i varsin dusch förstås. För att senare på kvällen gå på bio och kolla på Patrik 1.5, den var bra, humor i den XD... jaja ,, sen hem och glo lite på tv för att sen sova..
Söndag: kl 19 åker jag hem, men innan dess så hann vi spela lite pingis :P, askul, jag vann med 1 - 2i set :P.... eller ja, ok då, hon vann 2 - 0 i set egentligen, men jag ville spela en omgång till, för skoj skull, då lyckades jag vinna den sista setet, med 14-12, hon vann sinna med 11-3, 11-4 :P

majaja ... imorgon ska jag kanske skjutsa Linda till v-ås igen, om pappa inte orkar förstås, men annars ska jag handla och vara med Robin.. ;D..

på Onsdag ska jag till stockholm igen, dock för att se på Children of Bodom+Slipknot. Då ska jag bila ner.. kan bli spännande. . mjemje... sånt är livet.. någon gång ska vara den första...

puss o kram på er

Inga kommentarer:

Få mera läsare