tisdag 25 november 2008

så är de ..

Nu är jag en liten tatuerad man.. ja inte direkt hela kroppen och de kommer aldrig att hända.
dock en liten på min överarm, eller armens lår som jag kan kalla de :P.. Ja den är stor, men liten
ändå :P.. Jag är stolt över den. Just att det är på en grupp som jag som betyder mycket för mig. Oavsätt om jag inte kommer gilla Kiss om 20 år, så kan jag säga "Min ungdom" .. Så de är ett minne jag kan leva med. Nästa och sista tatueringen vet jag inte vad det ska vara, men jag har tankar på att det ska vara något som påminner om min familj. Dem som står mig närmast hjärtat oavsätt vad som händer. Dvs den relaterar i så fall hela min släkt. Men vet inte ens om de kommer bli en till. Det kommer som de sker. Tänker inte sluta som min bror. Ha hela kroppen full med dem. Bara för att det är snyggt. okej, han har inte hela, men dem som känner honom, vet hur mycket han har, det är självklart hans val och jag kan inte hindra honom från de.

Aja ska sova nu, eller i alla fall lägga mig. natti.. skriver mer imorgon, tror jag...

Inga kommentarer:

Få mera läsare