lördag 22 november 2008

jjajajajaj

jahaja... förra inlägget skrev jag "förra vad inlägg 69" menade förstås "var inlägg 69"

ja ni fattade ändå, men i fall att..

idag såg jag Madagaskar 2 med Seth, Emil och Elon (Seths pappa), Seths pappa betalade filmen för den delen, kosta bara 50 :- i Kungsör. är i Köping skulle det väl kostat 80-90 :- . Men denna var minst lika rolig som första.

Just nu lyssnar jag på musik o ska nog äta snart o spela lite NHL09 o sen sova...

Jag har bara en person kvar att köpa julklapp åt i år, det är till morbror Lars. men ska ut o kolla någon dag nästa vecka efter något åt honom. .. jaja ..

snart är det decemper, och detta är inlägg 8 för november månad. Känns som att jag inte har varit aktiv här.. Men men, jag skriver när jag orkar och har nått att skriva om för den delen.

på måndag ska jag på arbetsintervju kl 10, för viasat. woohoo.. :D.. som försäljare.. Den hålls i Örebro på hotell Ibis. Sen skulle Anders med hem med mig...

Inga kommentarer:

Få mera läsare