torsdag 13 november 2008

Slipknot

jaha ,, Igår den 12 november så åkte jag och Linda till Hovet i stockholm. Där såg vi som sagt Slipknot, därav blir de min rubrik :P..
Ordning på konserten

Children of bodom, dem var helt okej, dem röjde och fick kontakt med publiken, en viss del av dem i alla fall.

Machine Head: Personligt tycke var dem en aning bättre en CoB. Dem fick med mer publik också, dem är kanske en aning större än Cob eller så är dem bara lite bättre på att få med publiken.

Slipknot: dem var helt klart bäst, både musik mässigt och på scen. Det var en upplevelse att se dem, klart värt att se. jag kan inte säga att jag är deras största fan, men fan eller inte, så var det en klar upplevelse.

sen åkte man ju bil hem igen då. Körde för första gången till stockholm själv. Var inte så farligt ändå, men man var pirrig att köra dit. XD.. aja .. man har ju haft körkort i ca 7 månader nu så :P

men resan gick bra, lever som ni kan förstå.
Imorgon ska jag till skövde och kolla på Seth muck. Sen ska vi till Malmö på Seths bekostnad.
Emil kör dock. Så kan slappa lite till. om han inte vill att jag ska ta över ratten en sväng..

men men, nu ska jag inte babbla mer, värkar som om jag och Robin får ses en annan dag xD..

Kramar på er.. Pussar på andra

Inga kommentarer:

Få mera läsare