tisdag 4 november 2008

Mjaja

Nu har det gått fyra dagar in i november. en händelsrik dag.
jag tvättar, är klar ca 12. Sen kl 13 ska jag till af, och få en ny handlingplan. Mjaja..
hmm sen ca 13.30 ska jag skjutsa Linda till V-ås lassarett.
O sen får vi ju inte glömma att USA får en ny president :P, Obama eller Mccain (eller hur han stavas). Ja, som siffrorna ser ut nu så blir det Obama, men man vet aldrig. Jag tänker inte yttra mig mer om de än att jag tror på Obama mer än mccain. Om de inte blir som bush , det ser ut som att han kommer förlora, men sen kommer alla röster i sista stund.
Jaja vi får som sagt se vem som blir president, om obama blir president, så har han lovat att ta hem alla soldater från Irak. Men sen om han håller ordet är en annan sak.

Aja nu ska jag ta en tuggummi och gå ner till tvätten. ha de bäst mayor..

Inga kommentarer:

Få mera läsare