fredag 14 november 2008

Tryffel....

Är as gott.. Sitter och äter de nu xD.. o dricker cola.. nästa vecka har jag sagt att jag inte får äta choklad på hela veckan. Inte för att banta. För att helt enkelt se om jag klarar de .:P
idag åkte jag med Emil till Skövde för att hämta Seth. åt pizza där och sen åkte hem. Meningen var att vi skulle till Malmö också, men den Seth skulle träffa hade åkt till Köping och dem Emil skulle möta fick förhinder, lunginflammation, så fanns inget att göra där så :P.. annars hade Emil räknat ut att vi skulle vara hemma ca 04 imorgon

kom hem ca 17.15 till Köping, där Emil körde i snitt 160 så fort det blev 110 väg. enda gång han körde rätt hastighet var inne i örebro, men sen var det 160 igen :P..
aja .. vem är Guds bästa barn`? tror inte de finns en sådan. Vill ni veta varför? jo för att GUD finns inte.. har iofs inga bevis på att han inte finns , men allt talar på de, den dagen han visar sig för mig, skulle jag tro på Gud....... Men tills dess, jag TROR INTE PÅ GUD.....


Jaja .. ska nog spela lite, eller om jag ska se på någon film eller nått.. aja.. orkar inte skriva i alla fall.. inte mer just nu i alla fall .. kramar

Inga kommentarer:

Få mera läsare