lördag 9 augusti 2008

Filmer

Igår såg jag på Arkiv X filmen, i stora helhet är den bra, men jag är besviken på den, inte på skådespeleriet, eller hur den är klippt osv, det är att den handlade inte riktigt om märkliga saker som händer. Jag vill inte avslöja för mycket om den, för det finns folk som vill se den och kommer tycka om den eller inte. Det enda som var Arkiv X, var att en man som var synsk. Ja ni som sett den vet vad jag pratar om, ni andra inte, men jag säger så här, se den och skaffa en egen syn på saken, jag säger bara min och inte vad ni kommer att tycka eller redan tycker..

Idag såg jag Hancock, den var väldigt bra, underbart bra, Will Smith gör som vanligt en suverän roll, man får skratta som vanligt, men man ser samtidigt att det är en annorlunda film för honom, jag slår vad om att folk kommer att säga att den är överdriven med krafter, nmen sådana filmer måste också finnas. Ni som sett den vet ju hur det går.

Just nu lyssnar jag på Gyllene Tider, dem är bra, lugnande att lyssna på faktiskt, idag har jag varit ensam, känns som om jag behöver det, finns ingen att vara med idag, eller ja, de finns de, men dem är upptagna. Jag behöver för den delen vara själv ibland. Vet inte hur jag mår egentligen.. Känns som om man förlorar allt, som om man gjort nått jag inte själv vet.

1 kommentar:

ROBIN sa...

Ibland är det bra att tänka igenom saker själv. Men det är bara att höra av dig om du känner för att prata ut lite :)

Få mera läsare