söndag 3 augusti 2008

Some weekend

Igår så var jag med Seth hela dagen. Va även med Emil, vi var till Seths pappa och åt pizza och kollade på "Kikis Expressbud" den var faktiskt bra. De är en japansk teknat film, lite åt anime stuket, men inte helt. Men sen åkte vi hem och skulle bowla, menat va att de skulle bli jag, Emil, Seth, Emma, Truck och Basse, men det blev till slut jag, Emma, Truck, Seth och Markus. Emil kunde inte plötsligt, han hämtade Jozza och sen så ringde han och sa att han hade lovat Carro att han skulle skjutsa henne någonstans kl 21, då vi skulle börja bowla. jaja så är de ibland. Basse fick vi inte tag på bara. :P.. Jag följde med Emma upp till henne en stund och hälsade på hennes två små katter :). Jätte söta, Mirran och Sessan :)..

Idag så hämtade jag Anders, Amanda, Salkoo och Linda från Karlskoga, Amanda plockade jag upp från Villingsberg. Robin följde med mig till Karlskoga för han skulle till Storfors sen och va hos sin mor i en vecka, han blev upp hämtad av Jonny där. Vilket som så tog det ca 3 timmar fram och tillbaka, det gick bra, som ni förstår eftersom jag skriver detta och är vid liv:P.

Imorgon börjar man jobba igen :/,, aja, jag har haft en trevlig semester i alla fall. Jag och Calle ska cykla till jobbet imorgon, förmodligen hela veckan :P..

1 kommentar:

Anonym sa...

kikis expressbud är inte "lite åt anime hållet" det är anime ditt tard.

Få mera läsare