söndag 17 augusti 2008

Helgen hittills...

Fredags blev man märkvärt arbetslös, life hard sometime. *suck* jaja.. Den dagen var jag lite med Robin först, sen var jag med Emil med till E-tuna, även med en som heter Stefan. Det var ju Å-fest där. Vi stanna till på ett ställe som heter Micro, dem kunde beställa stöldkassett till min Volvo 242 -83.. :). David är jätte lycklig.. Sen bowla man med Emil, Stefan, Kaj, Daniel, Terese och Seth.
Lördag: klev upp strax före 10 för att tvätta, sen dammsög jag samt att jag tvätta bilen och diskade en del. :D Jag låste in mina nycklar i bilen, så min käraste syster kom över med extra nycklarna som min pappa har till den, tack så mycket :).. sen kollade jag på Mumien 3 med mamma o syrran. Efter det var jag med Robin en stund igen och tog det lugnt och fika lite. Sen va jag och kollade på Hancock på bio med Emma och truck XD..
Söndag: mmja kl är ju bara 00.19 än så länge :P..

så Datorn :P..
bye so long se ya soon

Inga kommentarer:

Få mera läsare