tisdag 5 augusti 2008

welcome pt 2

måste säga nå äckligt. Sex..........................

nej allvarligt, de va inte äckligt, vore skönt dock :P..

Men igår kväll när jag satt vid datorn, så kände jag att de kliades på ryggen, som vanligt, men skillnaden va att de va inte samma vanliga anledning. Jag kliade mig och kliade mig. de gick uppåt, blev bara värre och värre. Jag gick in och kolla i spegeln, trodde att jag blödde (det kändes som det rann neråt) men det var ett kryp som kröp uppåt. Ni vet Tveskjärt? Ser ut som små skorpioner, då menar jag riktigt små, blandning av skorpion och skallbagge. FAN VAD ÄCKLIGT SÄGER JAG.

Det blev inte cykla idag, vädret såg ut att bara bli värre, så vi tog bilen, imorgon blir de också bil för Calle har tvättstuga till kl 13, blir för stressigt att börja cykla då, men på torsdag om vädret tillåter vill säga. ;).. Men det var skönt att cykla igår i alla fall. :)

Inga kommentarer:

Få mera läsare