måndag 25 augusti 2008

Playstation 3

Måndag: Jag vill skryta att jag har köpt playstation 3, med två kontroller, två spel för ca 4200, Fifa 2008, Ratchet and Clank ingick. Köpte även GTA IV till det med två års försökring för ca 1100 tillsammans, så ca 5300 gick allt som allt på =).

Tänkte också berätta som hänt senaste tiden.

Fredags, jag träna med Emil, sen åt vi på American Style pizzeria. Träffa Sassa och Linda sen, va med till Beach Rock, de va relativt kul, träffa folk som jag inte träffat på ett tag. Natta, Danne o lite mer :P.. Även Anders träffa man ;)..

Lördag: var jag med Robin och Linda en stund först, kolla på Crank hos Anders, testade GTA IV, sen Sassa och Linda på kvällen, kollade på en film som gick på TV4+, the Italian Job.

Söndag: Var med Jozza mesta dels, satt mest o kolla på TV som vanligt, Emil kom senare efter han fixat med sin Nissan 200, plåtskader.

Idag; Ja läs längst upp ;P..

Orka skriva mer, så hej då , skriver kanske snart igen, om man kan slita sig från ps3 :P..

Inga kommentarer:

Få mera läsare