onsdag 15 oktober 2008

51

hehe jag upptäckte just att jag har skrivit 50 inlägg innan denna. Så denna är inlägg 51, med oftare upptaderingar så är jag snart på 100 XD..
Haha .. Så intressant då..
Sitter hemma hos far, Linda gör äppelpaj XD. Men nu ska jag byta sort av musik som är på, orka inte höra Marduk, så de blev Bon Jovi. På tal om honom, han har blivit stämd på 2900 miljarder kronor. 2900 miljarder kronor :S .. helt sjukt mycket pengar,

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article3525141.ab Där har ni.
Jag tror på att det är någon som vill bli rik. Med tanke på finanskrisen så är det säkert någon som börjar bli pank och får panik o gör sina "bästa" återgärder. JAg menar, om du har ett företag som du har nått med en stor kändis att göra och de börjar gå dåligt för dig, så är de lättast att hitta en anledning att stämma den personen. I alla fall i Amerika :P..

Mjaja nog om de skitet. Orkar inte bry mig.

Om ca 30 min slutar Emil, han skulle ringa mig när vi skall ses, men snart innan de ska jag äta lite äppelpaj. *dreggel*

Robin är smart, men de hindrar inte mig att bli smartare... öh va?


helt onödigt jag vet. Men aja .. orkar inte skriva mer .. ha de bäst. Skriver kanske mer när jag kommer hem.

Cya Sooon babe XD

1 kommentar:

ROBIN sa...

Varifrån fick du för dig att säga att jag är smart? ^^

Få mera läsare