lördag 11 oktober 2008

mjahaa..

Jag har varit med Robin en stund. Vi spelade FIFA 2008, sen en match på NHL 08.
igår kväll snacka man med Fia, mycket trevligt. Omöjligt att kunna vara ledsen när man pratar med henne. Du ska bara veta hur mycket du betyder för mig Fia. Pratar med henne nu på msn igen ;P..

spelade en del matcher på NHL också. på 5 matcher släppte Rinnes in 7 mål, varav 6 mål var den senaste matchen med han i mål och 1 i en annan av dem 4 kvarstående matcherna, så han höll nollan 3 matcher av 5.

mjaja .. ska väl slöa vidare och se om Robin tittar förbi nå mer ikväll. Eller om jag ska ringa Emil eller någon.

Jag måste säga att jag är nöjd med min nya Layout trotts allt :)
nu orkar jag inte skriva så mycket mera.
min lägenhet ser numera ut som en lägenhet också för den delen xD

1 kommentar:

Anonym sa...

Naaw, du betyder massa för mig med =)

Få mera läsare