tisdag 28 oktober 2008

That how it is

Vakna klockan 11 och åt frukost, kl 12 mötte jag Diana och gick med henne i stan,
jag köpte en ny kudde, lakan och örngott, allt som allt gick på lite över 500, tyckte
jag skulle unna mig sånt när jag har råd. För den delen köpte jag också NHL09 till
datorn, men ska inte spela de förs jag har kört klart min säsong på NHL 08, har
bara slutspel kvar så. Foppa sluta på 230 p, på grudspelen. Han vann poängligan
medens min egna spelare vann med antal mål, 108 mål och 73 assist. Det är väldigt
bra. Foppa gjorde 103 mål och 127 assist. Nog om detta. Jag vet att Robin möjligen
kommer läsa den delen om NHL, men Fia kommer säkert hoppa över det :P.

Jag har märkt att vissa veckor umgås man med Robin, Linda o Anders rätt mycket,
medens andra med Jozza, Emil och Seth. Seth på helgerna när han är hemma förstås.
den 14 november muckar han så, då kommer han vara hemma mera :P.

Mjaja .. thats the fucking life man..

behöver en kram, ge mig en kram. jag behöver en KK, en KramKompis :P

xD

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läste faktiskt det där om NHL, trot eller ej! Men jag har redan glömt allt.. Och jag förstod inget xD

ROBIN sa...

Hahaha, det där med KK var ju kul xD

Få mera läsare