onsdag 8 oktober 2008

sova

Egentligen borde jag göra som rubriken säger.
Jag säger redan nu, finner ni någon stav fel så skyller jag på att jag är trött.

Det är inte kul. du är kul. va?
Joey är söt, han ligger och sover.

Jag tror jag inte har nått särskilt att säga egentingem, men ville ändå skriva nått.

Folk har frågat varför man inte festat så mycket senaste tiden, det är för jag har inte varit på de humöret riktigt, farmor finns fortfarande i tankarna, även om det inte är lika starkt nu som förut. Det är redan två veckor sen hon begravdes. Nu håller man på att tömma hennes lägenhet och väntar på att urnsättningen (eller vad det heter) ska bli av.

men aja . nu ska jag sova, tänke gå upp relativt tidigt o sen gå till pappas jobb och kolla efter en hylla och sedan på möte med Lernia snubbe. söka mer jobb ska jag också göra för den delen. Går inte så jävla bra ska jag tala om.
men men, så är de . .. . .. . .. ... ..

bye bye mine svine :

1 kommentar:

ROBIN sa...

Det är svårt att hitta nåt, men det är bara att härda ut..

Få mera läsare