fredag 17 oktober 2008

Så är de

Har tränat idag XD. wohoo.. två ggr denna vecka :P.. om man fortsätter så här, kanske man kommer i form, lite i alla fall. Jag ska nog ta en promenad sen.
Idag orkar jag inte göra så mycket.

Snart så har man en ny säng, med gavel och lite bredare än den jag har nu för den delen :P. hela 15 cm. min är 90 cm bred, så om ni kan matte kan ni veta vad den nya kommer att vara.

Jag ska senare köpa ett bord och soffa, sen kan jag änkligen känna att det är mina grejer också.
sängen jag har nu fick jag av min morbror, bordet jag har nu lånar jag av min morbror. Soffan fick jag av min mor, den är ful, men funkar, men ska bli en som passar in mina andra möbler sen också. Hyllan jag har nu köpta jag på pappas jobb för 100 :- . =). Tv bänken fick jag av min mor iofs, men den passar någolunda in resterande av möblerna i alla fall.

Min byrå jag har ärvde jag från farmor, den är faktiskt väldigt fin, fint skick för den delen.
databordet köpte jag också på pappas jobb, minns dock inte för hur mycket :P. Kommer köpa soffan o bordet därifrån också. Då har jag gjort mitt sätt att bidra till dem fattiga barnen i urländerna.

just nu lyssnar jag på musik o ska nog röra mig mot Emil om en stund. Seth kommer säkert hem ikväll, så man umgås väl med honom också sen. Han har bara 4 veckor kvar, eller 20 dagar som han kommer att säga. 20 veckodagar förstås. Annars blir det 26 dagar om man ska ta med helgdagarna, men de gör han inte för att då är han hemma.

Innan jag drar till Emil, så ska jag in till ams och söka jobb, även, på andra bemannings sidor.
har varit för inaktiv med att söka jobb, man känner inte sig motiverad när alla varslar mer eller mindre.

Mjajaj nu har jag inte mycket ord kvar att skriva ut, så hörs när jag har de ;)..

Kramar på alla.. pussar till vissa ;P

Inga kommentarer:

Få mera läsare