torsdag 16 oktober 2008

Torsdagen

har hittills sett ut så här...

kliver upp vid åtta tiden och äter frukost, sen vid nio följer man med pappa o bär ut möbler från en lägenhet. Robin var med också och hjälpte. Det blev två vänder. Sen följde Robin med mig hem och börja med att jag spela några NHL 08 matcher på datorn och han Fifa 08 på ps3, sedan spela båda NHL 08. Han skulle senare hem o äta, o jag började laga mat också o sen suttit här och snackat med Fia.

snart ringer Emil o då ska jag vara med honom en stund innan han ska på bowling tränging. Även lite efteråt.. :P..
Just nu sitter jag o lyssnar på musik o skriver här.. "nehää?" tänker ni. "johooo" svarar jag.

XD

mina vänner och familj är allt för mig, ni som betyder mest av allt. Ni vet vilka ni är som detta gäller.

slipknot är bra och jag ska se dem om 22 dagar ganska så exakt faktiskt. Den 12/11 med andra ord xD även children of bodom ;) , men det är Slipknot jag går på första taget.

jaja så är de ..

orkar inte skriva mer. Kramar

Inga kommentarer:

Få mera läsare