söndag 26 oktober 2008

Söndag

Ja, jag har just duschat. Om någon timme kommer Fia hit<3 =). Ska bli kul o träffa henne igen.
Vi ska handla lite snacks som vi kommer moffa i oss medens vi kollar på någon film, antingen en film jag redan har, eller så hyr vi en. Får se hur det blir med det i alla fall.

Det skulle tydligen ändras till vintertid idag :P. När jag trodde klockan var ett, så var den tolv :P. Jag upptäckte det på så sätt att mina klockor var 13.00 på mobilen och väggen, men datorklockan var 12.00. Jag vet att den brukar ändra klockslag av någon anledning automatiskt, men visste också att det snart va dags för vintertid, visste inte dock när :P . Så kollade upp det och såg att det var idag det. Så nu får man tillbaka den timmen som man förlorade till sommartid :P.

ne nu ska jag spela lite och vänta på att Fia ska höra av sig.
ni får ha de bäst. och du Robin, krya på dig.

Inga kommentarer:

Få mera läsare