torsdag 9 oktober 2008

slit o sånt

Jag har haft en del och göra idag. kl 12 fick jag hjälp av Robin och bära upp mina nya möbler, Tv-bänk och en bokhylla. Anders var med och bor upp också. Sen rev man ner min gamla som nu är Robins. Man plockade och städa lite, så de skulle bli bra, Robin var snäll och dammsög. Skjutsa Janne o Robin till Willy:s, sen väl hemma igen laga jag mat och sedan över till farmors lägenhet ca 16.30. Där plocka och bar man en del också., var klara där vid ca 20 tiden.

Nu har man ätit diskat, duschat och ätit gröt och segar framför datorn. Kollar lite på TV också. Ska nog spela om en stund och sova litegrann tills imorgon :P.

Imorgon ska jag till farmors lägenhet och kasta skrot och ta hit de sista jag ska ha därifrån. Sen ska jag nog träffa Emil och Jozza kanske.

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer, men lovar att någon dag/natt skriva en massa Robin.

För den delen funderar jag att ändra min designe på min blogg, som Robin gjort fast jag ska inte ha som han dock ;P.. sofucktarded.blogspot.com

cya later aligater

1 kommentar:

ROBIN sa...

Jag blev en del slit o släng igår. Ska bli intressant att se hur din blogg blir sen ;)

Få mera läsare