fredag 27 augusti 2010

Dåligt av mig

Jag har varit dålig på att skriva senaste dagarna, men jag har skrivit.
Träffade mina teaterungar igår, ska bli kul och få börja regissera dem, hjälpa dem att bli bra skådespelare.
jag har en extremt gosig katt just nu i knät, Joey min underbaraste.

Jag och sambon kollade på Shutter Island igår, den var mycket bättre än vd jag befara. Tyckte Dicapro gjorde en underbar roll, samt att Scorseses regisserade den väldigt bra. Dem lyckades verkligen, även om man hade sina aningar, så var det inte helt säkert, om man säger så.
Se den säger jag, om nu inte har sätt den. Sen får ni tycka vad ni vill, men jag avgudar den.

Jag fick hem även Snabba Cash, men jag skicka tillbaka den, dem sa att jag inte skulle få den pga att jag inte kan ha två medlemskap på homeenter, det förstod jag också, men ändå kom den. Det enda krav dem har på mig som medlem, är att köpa en film inom ett halvår, det kan jag klara ska man tro :P. Men hade jag behållt Snabba Cash hade jag varit tvungen att gjort det på två medlemskap.
Det är iofs inte så svårt det heller, men jag anser att det är onödigt.

Inga kommentarer:

Få mera läsare