onsdag 25 augusti 2010

Kopiera denna text

Sätt på "shuffel", så att när du byter låt, att den som inte är under som kommer.
Sen klickar du på nästa låt, dess låtnamn, är svaret på frågan. (gruppen behövs inte skrivas med),
fuska inte, dett kan bli hur kul som helst.

1.Hur mår du idag?
Hallowed be thy name

2.Kommer du komma långt i livet? If I fell

3.Hur ser dina vänner dig? Iron Maiden

4. Kommer du gifta dig? The dope show

5.Vad är ditt livs themesong? Burning love

6. Vad är ditt livs historia? Juke box hero

7.Hur är skolan för dig? Irresponsible hate anthem
8.Hur kan du komma framåt i livet? Things we say today

9.Hur kommer din morgondag vara? Hey Kwanongoma

10.Vad är det bästa med dina vänner? Hair of the dog

11.Vad finns i lager för nästa vecka? Revolver upp

12. vilken sång beskriver dig bäst? This is the new shit
13.Hur är det med ditt liv? Missing

14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Tycker om när du tar på mig

15.hur ser världen på dig? New love in town

16.Kommer du ha ett lyckligt liv? Got the life
17. Vad tycker dina vänner om dig? En gång om dagen

18. Har du en djup och mörk hemlighet? Weight of the world
19.Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Fake

20.Hur kan jag göra mig själv glad? Heart-shape glasses

21.Kommer jag någonsing ha barn? Love hurts

22.Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Juni, Juli, Augusti
23.du vilja säga till nästa generation? Yes I know
24.Hur kommer jag att bli igenkänd? Power to the music
25.Vad är min danssång? Livin in the know

Inga kommentarer:

Få mera läsare