fredag 13 augusti 2010

Papper och förmedling

Idag ska jag och Robin iväg och lämna papper till försäkringskassan, via arbetsförmedlingen först. Så att man får sina pengar om två veckor.

Nu sitter man mest och segar, framför datorn, det bästa nu vore att man var ute i det varma, med denna bärbara och såg viktig ut. Även om det inte spela någon roll, men för skoj och nöjet skull.

Sambon busar med katten, med hans favorit leksak, iofs har han bara två, en boll och pinne, pinnen är favorit, speciellt när någon av oss använder den mot honom. Det är superskoj säger han. Han skulle kunna leka i en halv evighet.

Man kan tro att jag kan skriva i en hel evighet just nu, om inget och allt. Men det är ju inte därför jag har denna blogg.

Som jag skrev igår, hade vi sista stadsvandringen igår, synd, men sant. Men däremot börjar min grupp igen den 29/8, ska bli kul. Samt den 22/8 har vi en ledar utbildning och snart börjar man träna teaterelever. Ska bli kul. Kommer vara riktigt kul, synd att man inte kan livnära sig på det bara. Det är kul vilket som.

Ska dra mig nu. Ha de
kramar

Inga kommentarer:

Få mera läsare