tisdag 17 augusti 2010

Matpommes

Pommes, hamburgare, bea-sås är riktigt gott, med en skvätt dressing. mums säger jag.
Nu är man riktigt mätt. 1.73 m som vanligt, har inte krymt eller växt. Bra va?

Eller kanske man ska krympa? eller är det efter 25 man börjar med det? Ska fråga Anders
om han känt av de ;P ..

Mannen myten legenden... vem kan jag prata om då?
Ja för fan, inte är det mig i alla fall. Någon annan...
ett ledtråd, han är död.
Storhetstid 50-60 talet.
Kommit närmare?
inte?
hmm, Rock...
bättre?
nehe..
En speciell dansstil.
Nej inte Micheal Jackson.
....
ger er en till ledtråd


Bibapelola... nej fel ledtråd, de där är ju Bloppers.

E.V


Nej jag skrev inte fel, de ska inte stå E.T.

okej, jag skrev fel,

E.P
ska det vara.
Jag lovar...


Elvis Presley.

Så svårt var det inte va?

Jag vet hur ni tänker, klart ni gissade rätt på en gång....

1 kommentar:

Janne sa...

"Bibapelola" Låten heter Be-Bop-A-Lula och är skriven av Gene Vincent. "Bloppers" heter The Boppers.

Få mera läsare