tisdag 10 augusti 2010

Sängen

Det är dags att sova snart. Ska upp och jogga imorgon med Robin.
Sen kl 11 får man välja nya tapeter till lägenheten, för kök och hall, ska bli underbart att få det att se ut som ett hem.
Min stora önskan här är att ni läser och kommenterar. Att bli känd är inte målet, att bli rik är inte målet. Är inte en författare direkt, jag skriver inte heller om mode, eller om vad jag klär mig om dagen, hur jag går, hur jag rör mig, vart jag hänger, vart jag kommer att vara.

Gillar ni komedi? Det gör jag, det är alltid kul och få skratta lite, bra för nerverna, ett gott skratt förlänger liver, sa min farfar. Inte bara han, många har sagt det.

På torsdag är det sista stadsvandringen för i år, vem vet? kanske för alltid?
hoppas inte, men det kommer inte bli nått nästa år i alla fall. Tyvärr. Men det kommer komma ett
annat sommarspel, får se hur det kommer att vara. Blir nog kul det också.

Inga kommentarer:

Få mera läsare