onsdag 18 augusti 2010

Shutter Island, Snabba Cash

Jag skulle få hem snabba cash, från homeenter. Som välkomspaket, för 39:-Idag kom välkomst paketet. Jag tänkte, idag kan vi se snabba cash. Jag har alltså tidigare i veckan fått ett brev om att jag ska få den. Men i packetet, var.... spänningen är oiiidligt spännande.... ne de är de inte.
Shutter Island.
Lite skillnad på film bara kanske. Jag klagar inte, jag har misstänker att Shutter Island är bättre.

Men nu ska jag sluta klaga. Jag har ringt dem, jag kan antingen behålla denna, och inte få snabba cash, eller skicka tillbaka denna och byta. Vad tror ni jag valde?

Exakt- Shutter Island.

1 kommentar:

emmaosbeck sa...

Mycket bra val. Snabba Cash var en stor besvikelse, i alla fall om man läst boken. Shutter Island är en sjukt bra film! :)

Få mera läsare