måndag 16 augusti 2010

Lite mer

Jag vet att jag skrev knappt något sist. Men nu kommer lite mer.
Det ska ju finnas en anledning att ni ska läsa och att ni ska återkomma.
Den 22/8 har jag ledarutbildning, på söndag med andra ord. Måste hämta min kamera igen, min syster lånade den, vill ha den igen, så det kan komma nya bilder.

Idag ska jag även besöka Hagateatern, hämta lite grejer, som jag glömt där.

min sambo är duktig just nu och diskar. <3

kommer ni ihåg att vi skall få nya tapeter?
Här är bilden igen på hur våran köksvägg kommer att se ut. Det kommer bli underbart när det väl kommer, vi väntar på att målaren ska ringa. Så att vi kan bestämma en tid han/hon ska komma. Skulle kunna göra de själv egentligen, men jag misstänker att en erfaren kan göra det lite snabbare och bättre.
troligen i alla fall.
Längtar om inte annat.

Inga kommentarer:

Få mera läsare